Det sätter fart



Ibland kan man undra om ryktet om FK:s spionage är sant, för idag ringde chefen från FK:s lokalkontor upp mig för att säga att hans kulle se till att jag blev uppringd av en handläggare. Han skulle också se till att mina handlingar skulle skickas. Kors i krösamoset!!


Senare på dagen blev jag mycket riktigt upprings av en handläggare som förhörde sig lite om hur jag mådde och berättade att jag skulle få betala för kopiorna av min journal. Hm....nåja det får det väl vara värt. Staten ska ju inte behöva gå omkull bara för att jag vill ha lite kopior.


Inte har jag pysslat mycket under de senaste veckorna heller. Jag har fått lägga den lilla energi jag haft på andra saker som behövde göras. Nu är det klart så jag kan sätta mig vid pysselbordet när orken faller på. Ska bli skön terapi att göra lite fler julkort.

smiley walking dog Pictures, Images and Photos

Nikkigumman har börjat löpa också, så nu får hundarna vara åtskilda om jag inte har dom i koppel. Under höglöpet får de nog vara helt åtskilda. Annars dör väl Julle av hjärtesorg eller nåt liknande.

Kommentarer
Postat av: Inger

Hej!

Först ville jag tacka för din underbara komplimang där du skrev om vacker på insidan. Du fick mig att gråta en skvätt där!



Jag vet tyvärr också hur det är att behöva fajtas i såddan här situationer. Jag kommer också att bli utförsäkrad snart och jag har ingen aning om vad jag skall göra. Jag orkar knappt ens ta tag i det för jag är så risen av cyton. Men jag måste ju ta tag i det. Det kan ju bli hur hemskt som helst! Vilka galningar!



Sedan ville jag skriva att jag blev glad att du hittade min blogg och skrev några rader där!

Jag tänker på dig och skickar både styrkekramar samt styrketankar din väg!

Kram Inger

2009-11-18 @ 23:07:21
URL: http://www.enslangavcancer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0