Solen



En sak att glädjas åt är att solen är på väg tillbaka. Bara att tänka att idag är solens upp och nergång ungefär som den var den 24:e november, och för varje dag så backar vi en dag. Så i morgon är det som den 23:e nov. Om en vecka som den 16:e, och om en månad som den 24:e oktober. Det blir bara bättre



Det som har varit bättre med Januari än november, är att solen visat sig mer. I dag tex. jag tog vovvarna med mig ner på isen bland alla flanörer, skridskoåkare och annat löst folk. Julle i flexi och nikki i långlina. De tyckte verkligen att det var roligt. Lite halt, men det klarade de galant. mycket sniffande och bus och lek. Jag hade fullt sjå att hålla isär linorna och hålla mig på benen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0