Skitsnack

Som hundägare med trägård, så går man runt spanandes med svarta bajspåsar i högsta hugg en gång om dan. Jag har ju gjort det ett tag nu och det har gett mig en del funderingar.

Om jag säger som så, så har mina två raringar olika form på utgången bak. Om man tittar på bilden som ska illustrera skillnaden så är det Nikki till vänster och Julle till höger. Och faktum är att det jag plockar upp är av olika storlek. Nån lämnar tjockare efter sig än den andra men i samma längd.

Man kan undra vem som lämnar efter sig det ena och det andra, fast jag har mina aningar.

Kommentarer
Postat av: ele

intressanta funderingar :)

2009-08-29 @ 08:01:24
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/
Postat av: Lena

Hahaha... det var ett riktigt skitinlägg asg

2009-09-24 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0