Aktiveringsfynd

Jag var på djuraffären igår för att köpa hundmat. De brukar ha ett litet reabord uppdukat precis vid ingången för att reta shoppinggenen hos såna som jag. Mestadels hittar jag ingenting som passar mina fyrfota familjemedlemmar, men den hör gången blev det napp. Jag har ju tidigare nämnt aktiveringsspelen som mina hundar gillar, och den här gången låg det såna på bordet. De är ganska dyra så det är ingenting man köper varje vecka precis. De jag har tidigare är i trä och spånplatta, men de här är i plast. Kanske är de inte lika populära så det är därför de reas ut. Jag slog till på två stycken när priset var bra. Hundarna fick prova direkt när jag kom hem, och det var klart en ny utmaning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0