Samma hund?

Ja om man tittar på bilderna nedanför så är det svårt att förstå att det är Nikki på bägge bilderna. Stackaren lyckades ju dessutom få två bad pga att matte var klantig.

Jag skulle bada henne inför utställningen, vilket verkligen behövdes. Jag duschade igenom henne ordentligt och började arbeta in schampoo. Jag förundrades över att det löddrade så dåligt, men tänkte att det nog berodde på att hon var så skitig efter alla rullningar i lera. Torkade henne och förfasades att pälsen såg ut som f....n.

Ringde till Gittan och förfasade mig, och hon frågade vad för schampoo jag använt. -Samma som alltid, blev mitt svar. Men så blev jag lite fundersam och kollade flaskan, och se....jag hade tagit kattbalsam istället. Samma färg på innehållet lurade mig. Så det var bara att göra om hela proceduren till Nikkis stora förtret.


Kommentarer
Postat av: ele

hon ser inte precis ut att njuta av badet ;)

2009-04-28 @ 09:25:34
URL: http://eleonor.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0