Trött i mössan

Nu har jag tillbringat 12 timmar i en lokal med andra likasinnade papperpysslande tokar. Man kan tycka att 12 timmar är lång tid, men jag hamnade i tidsnöd flera gånger. Anledningen till tidsnöden var att jag för ovanlighetens skull deltog i några tävlingar (det fanns många), och jag hade svårt att hinna i tid till deadline. Jag deltog i 3 tävlingar och lyckades med att få ett pris i en av dem av ren tur, då de förutom vinnaren även lottade ut priser i varje tävling.

Jag har haft en väldigt trevlig dag, men är väldigt trött i mössan och värkbruten. Men det är det värt.

Jag har inga foton att visa på det jag gjort då ljuset är för dåligt för at fotografera sånt.

Maten var fantastisk


och så här rärigt blir det efter bara en sekund ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0