Svartskalor...?

Svartskalor finns det väl egentligen ingenting som heter, men gråskalor är inte riktigt rätt beskrivning på det jag köpt idag.

Såg den här på Papprika för ett bra tag sedan. Och eftersom jag är llite senfärdig i mitt tänkande kom jag på försent att jag ville ha en. Och när jag var där nästa gång var den naturligtvis slut. Sen har jag kollat efter den i div shoppar, men inte hittat den. Nu blev jag nyfiken på en annan produkt hos Stellas och där hittade jjag den. Blev en beställning minsann, och nu hoppas jag på att den finns i lager och att den kommer snart.

Vad har jag köpt då? Jo denna!
(AA) Clearsnap Colorbox Cats Eye Queue Night Sky

Kommentarer
Postat av: Elina

Peacock gold som är med i den där stapeln är himla fin!





2008-10-27 @ 23:55:39
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0