PM & Paintables

På POG hade vi bingo med vår egen bingodrottning AMA. Jag lyckades få bingo först och vann ett gäng Promarkers pennor. Jag är egentligen inte så överförtjust i dessa pennor eftersom de luktar starkt och jag får värre huvudvärk när jag sitter och målar med dem, men jag tänkte ge dem en ny chans. Mina Bruschables är inte så där jättebra att färlägga stämpelmotiv med, speciellt inte större ytor. Men PM-pennor funkar bättre.

Nåväl, mitt första projekt med pennorna blev en maratonmålning av ett Paintables Paper Collection II - Verona från Prima. Det gick ganska bra trots allt. Så här såg pappret ut  innan jag gick lös på det med pennorna.




Och så här blev resultatet scrappat och klart. Har ju inte så många färger så jag var lite begränsad.


Kommentarer
Postat av: Moster

Hörru hjärtat!

Det ligger i varje fall 240 pix i kortlådan trots att jag inte kunnat ha dem liggande på central plast pga att det skett förändringar i lokalen och därför inte heller gjort "reklam för dem". Inte dåligt ändå eller hur? PoK Moster "Olga"

2008-10-29 @ 21:00:24
Postat av: Naomi

Vad snyggt och häftigt!

Är inne i en använda-promarkerpennor-period nu så jag är glad att de fick följa med hit. Men orkar inte sitta och måla stämpelmotiv just nu utan det är scrapbooking som gäller.

2008-10-31 @ 04:39:17
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Det blev ju supersnyggt - nu blev jag också sugen på en sån däringa. Skulle inte tittat in, alltså

:-))

2008-10-31 @ 21:21:03
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Diana/Sayurii

Superfint blev det ju!!

Ja, ont i huvudet kan man lätt få.. Hjälper det med en fläkt på bordet kanske? (Fast då får man ju inte ha massa smått som kan flyga iväg och det brukar man ju ha...hmm!)

2008-11-01 @ 14:29:39
URL: http://dagenidag.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0