Egna papper

Elina inspirerade mig till att prova göra eget mönstrat papper med distresser. Jag och min galna hjärna som gärna kommer på det ena efter det andra experimentet var naturligtvar naturligtvis tvungen att prova nå eget.

På det översta pappret lade jag röda linser som jag hittade i skafferiet efter att jag fuktat pappet. Sen har jag sprejat på utspädd Faded Jeans i olika omgångar. Till min stora glädje tycker jag att det liknar snöflingor som faller.

På det nederssta har jag gjort på samma sätt, men använt saltflingor istället. Tyvärr blev det vita prickar där de största salflingorna legat, så nästa gång ska jag krossa dem som är störst.


Kommentarer
Postat av: Dolores

Himla fint faktiskt, det måste jag nog prova på! mot skafferiet

Kram Dolores

2008-10-16 @ 16:45:39
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0