Yxland

Deltog i ännu en cyberpysseltävling. Jag valde att delta i en där man skulle lifta en annans alster. Det verkar passa mig att inspirera och försöka härma någon annan, för de är de LO:s jag blir mest nöjd med.

Jag valde att härma den här av Cajaba


Och mitt resultat blev denna. Fotona är tagna på Yxland när Jonas var där med Morfar och Gunnel.
Titeln är gjord med pappersklädda chipboard. 2006 är också chipboard som jag kladdade lim på och hällde över glitter. Bården över fotona är plastpärlor i olika marina former.

284674-111

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!
Jag tyckte du gjort ett jättesnygg lift av mitt orginal!!! Det ser härligt ut på bilderna du har använt, sommar och bad. Det var helt ok att länka vidare... Håller med dig, det är roligt att lifta någon annan.

2008-03-07 @ 10:05:31
URL: http://cajaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0