Elina tyckte jag skulle svara på lite frågor om mitt pysslande,

och det gör jag så gärna :) Kul Elina

1. Gör du kort eller scrappar?
Jag gör både och. Tyvärr alldeles för lite, för tiden vid datorn på alla braiga pysselställen blir så lång.

2. Favoritfärg som du gärna använder?
Orange, brun och grön verkar jag trilla dit på.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Text tror jag.

4. Vilket är ditt bästa köp?
Absolut min Cuttlebug.

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Ångrar och ångrar. Jag är en shopoholic när det gäller pysselprylar. Jag skulle behöva ett helt hus för mig själv egentligen för att få plats med allt på ett snyggt och överskådligt sätt. Men ångrar mig? Nähä :)

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Jag scrappar mest mina barn, men en och annan familjemedlem hamnar på papper ibland.
När det gäller stämpelmotiv har det nog mest blivit söta motiv med djur och barn. Blommor och katter är inte så dumma de heller.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa?
Jag prenumererar på Scrapbooking mm, allt om handarbete och Burda.

8. Favoritpysselblogg du brukar besöka?
Elinas, Fialias, Gulligullans,  Kortmakarens, Stämpelgårdens, Scrapaddicteds, Papprikas, Brunkullans och Pappersbitens är några av de som ligger under favoriter.

9. Vad/vem inspireras du av?
Många på Pyssel.net eftersom det är det pysselforum jag besöker så gott som dagligen. Sen har jag god hjälp av Elina också som hjälper till att trycka på när det är trögt.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
En och annan die skulle nog slinka ner i påsen. De nya bårderna som kommer ser intressanta ut. Cissis renstämplar skulle nog också få ett gott hem hos mig.

Eller varför inte en massa papper och dekorationer och sen bjuda på ett stort pysselkalas för mina pyssliga och opyssliga vänner? Det tror jag skulle vara väl investerade 1000 kr pyssel.

Nu borde jag ju skicka de här frågorna vidare till några, men det är få pysslare på min blogg så det låter sig nog inte göras. Är det nån som läser detta får ni gärna ta frågorna till er blogg.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, hej! Fick din blogg-adress av Pia (din syster, alltså). Vi bor nästan grannar här i Lilltjära. Å eftersom jag också scrappar och pysslar så blev jag tvungen att spana in din sida. Lägger en länk från min så jag kan komma tillbax fler gånger. /Maria

2008-03-15 @ 11:18:15
URL: http://www.familjenlinden.se
Postat av: Elina

Mm, punkt 10 lät trevlig!

2008-03-15 @ 12:49:11
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0