Pysselhäxor på dejt

Eftersom DrAnnika lämnat det regninga landet för en semestertripp till fäderneslandet, och dessutom bodde hos Tettiz, passade vi på att ha en liten pyssel/snack/längesenvisågs träff. Underbar dag, underbara pysselhäxor, gosig bebis och dessutom blev vi bjudna på mat av Tettis och hennes rare man.

Som vanligt får man inte producerat så mycket på träffar, men två kort lyckades jag plita ihop.

Jag var ju tvungen att leka lite med de nya bårderna från Provo Craft, och här har jag embossat 3 sidor med knappbården för att försöka få till en ram.



Sen var jag ju tvungen att prova att kladda med färg i CB-plattorna som alla pratar om. Jag drog med svart icke vattenfast dyna på ena sidan på embossplattan, la ett papper emellan och körde den i buggen. Och se, det vart ju riktigt bra. Sen fick jag rpdet att stämpla på ett OH-papper och sätta ovanpå, och det var inte dumt det heller.


Kommentarer
Postat av: RoseMarie

Ohh! Vad läckert det nedersta kortet blev!

2008-07-31 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0