Tuggben

Lilla Nikki har nog lite kli i tänderna, för hon biter i allt som ger lite motstånd. Stolsben tex är godis. Jag har börjat ge henne tuggben,  men det är inte så lätt för henne. Stora stygga Vargen tycker nämligen att alla tuggben som finns tillhör honom, Och även när hon ligger i buren och har ett så står han gärna utanför och talar om att: -Även om du nu råkar ha ett tuggben som jag inte kommer åt, är det i alla fall mitt!

Så det är bäst att passa på när Julle är på promenad med vår snälle granne.



Idag har det i alla fall varit någon form av lekförsök. Jag sitter på golvet och Nikki i min famn medans Julle sveper runt oss och sniffar överallt. Då gör hon små, små utflykter efter honom och springer tillbaka igen när det blir alldeles för läskigt. Han visar i alla fall små lekinviter emellan morrningarna och tandvisningarna. Men inga stora aggressioner i alla fall och det känns som om det kan vara på rätt väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0