Walking closet

Precis hemkommen från bion där jag sett Sex and the city. Verkligen en film för tjejer/damer/tanter i min ålder som tittat på serien. Jag har väl inte föjt serien direkt, men rätt många avsnitt har jag sett om än inte i rätt ordning då jag kollat repriserna sent på nätterna. Filmen var i alla fall full med många glada skratt och eftertänksamma stunder. Någon scen där man fick en liten klump i halsen fanns också, men mest skrattade jag. Det som kommer att lämna ett oförglömligt minne är gå-in-garderoben, (walking closet)eller vad man nu ska kalla det på svenska, som Mr Big låter bygga till Carrie i den nya lägenheten. Det måste vara alla kvinors våta dröm. Nån gång i mitt liv, om det så ska bli på ålderdomshemmet, ska jag ha en sån.

Jag har letat efter en bild på Carries otroligt snygga "walking closet", men hittade den inte. Så denna får duga som substitut. Inte lika snygg, men okej.


Kommentarer
Postat av: Hantverk & Pysselbloggar

Hej!



Jag har startat en ny blogg där man själv skriver inlägg när man har något nytt inlägg att visa upp på sin egen blogg. På så sätt finns det en samlingsplats för alla Hantverk & Pysselbloggar, samt att bloggarna får fler besökare!

Hjärtligt välkommen!

2008-08-06 @ 10:39:56
URL: http://www.hantverkochpyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0