Regnig kurs

Idag var Julle och jag på kurs för att lära oss om ledarskap. Mao jag ska lära mig att bli en bra ledare och Julle ska lära sig att det är jag som är ledaren. Inte helt lätt alla gånger faktiskt.

När vi anlände till Björkhagen där kursen skulle hållas öste regnet ner. Faktum var att det fortsatte så i stort sett hela kurstiden. Stackars Julle kisade när han skulle titta upp på mig för att söka kontakt, för att det regnade så. Alla utom Julle tyckte att det var bedrövligt att sätta ner sin fina shibarumpa i vattenpölarna. Julle brydde sig inte, han tom la sig ner i blötan. Han skötte sig riktigt bra lille gubben, och lyssnade på mig trots de andra hundrna rumt omkring. Det tar si minsann. Det kan nog bli ett harmoniskt ekipage av oss också så småningom.


Kommentarer
Postat av: emmy

å vilken underbar bild trots eller kanske tackvare regnet!

2008-08-21 @ 21:49:55
URL: http://emmybloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0