Meryl Streep har ju pipa.

Filmen igår var ju rätt ok faktiskt. Även om alla dessa sångscener kändes konstiga i början, så vande jag mig och gillade det på slutet. Mest inponerad är jag över att Meryl Streep sjöng så bra. I mina öron lät det bra i alla fall, även om jag hörde andra säga motsatsen. The winner takes it all, var den låten där jag tyckte hennes röst lät allra bäst.
Sen är ju filmen sevärd bara för att få se Stellan Skarsgård i trikåer och platåskor i sann Abba-stil. Inga flashiga garderober fanns i filmen, men massa fina vyer från grekiska övärlden.

Massproduktionen är fortfarand det som fyller min pysseltid just nu. Bilder kommer när jag är klar.

Meryl Streep Abba film

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej gumman!



Jag tror jag måste se sen där filmen med, vid tillfälle. Jag ser annars fram emot den där mumiefilmen som startar snart! :D

2008-08-16 @ 23:53:46
URL: http://pyssla.blogg.se/
Postat av: Pia

Rätt ok? Ja, jag och Jenny satt med fånleenden hela filmen! Den var SKITBRA! Om du går på en musikal(!) så får du väl för bövelen räkna med att de SJUNGER! Faktum är att efter filmen kom jag på att jag vill bli Merryl Streep när jag blir stor! Hoppas verkligen du applåderade efteråt...

2008-08-17 @ 12:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0