Shoppin, shopping, shopping

Sitter just nu på Hotel Billingen i Skövde. Har två roliga shoppingtillfällen bakom mig. Först GeKås Ullared i går måndag och det var helt hysteriskt. Var fantastiskt glad över att vi åkte dit så tidigt.  Vi var där 09.30 och ingen kö som tur var, men när jag kom ut var det säkert 250m minst med folk som stod i regnet och väntade på att komma in. De hade tom varnat i lokalradion för att åka dit pga trängsel och köer. Nåväl, jag kom ut med grejor för drygt 2000:- vilket brukar vara en mycket högre summa när jag är där.

Idag blev det pysselshopping på Magnolia i Borås. Pysselgrejor för dryga tusenlappen. Nu får jag nog lugna ner shoppingtarmen lite, men kul är det.

Här kommer bild på pysselshoppingen
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0