Underbara pysslingar!

Igår var livet riktigt tungt. Katastrofer och elände. Jag gnällde lite på forumet om alltings jä....het. Idag damp den underbaraste bukett blommor ner hos mig ända från London. Dr Annika den underbara människan hade skickat den till mig som uppmuntran och tröst.

Tack Annika. Det var länge sedan jag blev så himla glad och rörd!

284674-28

Ett kort med rara ord fanns med.
image30

Sen har många andra skickat kramar via forumet också. Hur ensam och eländig man än känner sig så finns alltid nån på forumet som muntrar upp en eller visar att dom finns där och tänker på en. 

Kommentarer
Postat av: Sofia aka skberg74

Vilken härlig bukett. Kram på dig

2007-08-30 @ 22:55:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Varför känns det så jobbigt!
Helena vad har hänt?
Hälsar
"Moster Olga" som saknar dig!

2007-09-03 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0